Stuff - rövid post

Címkék: ho jegfold

2010.04.07. 20:06

Amit tegnap nem tudtam megmutatni, most próbálom pótolni. Itt kérem ha én azt mondom, hogy "ezek az utcát fűtik", nem jelképesen mondom a nyitott ablakok miatt, hanem szó szerint értem. A belvárosban a főbb útvonalak és többnyire a járdák egy része is fűtött, a burkolat alatt futnak a melegvíz vezetékek.

Íme egy "már majdnem belvárosi" rész, itt a járdák egy részén látványosan nincsen hó.

Az utcáknál a főbb útvonalakon nincsen hó, de pár méterre a fő úttól a mellékutcákon éles határ húzódik, ahol van. Mivel az utakat nem sózzák, hanem fűtik, rengeteg helyen lehet ilyen váltásokat látni. A belvásorban általában csak az utcák egyik oldalán található járda fűtött. Az, hogy melyik az "egyik" és melyik a "másik", az  változó, nem tudtam rendszert felfedezni benne.

Végül pedig megmutatom, hogy Reykjavíkban van egy kaszinó, ami mellett akárhányszor csak elsétálok, mindig ugyanaz jut eszembe.

 

Most csak ennyi. Majd még jelentkezem.


A bejegyzés trackback címe:

https://jegfold.blog.hu/api/trackback/id/tr521902537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Micimackó+én 2010.04.07. 21:03:59

Hmm...kaszinó. Nekem más jutott az eszembe, de a tied szimpatikusabb :-) :-)

Mr. D 2010.04.10. 12:27:08

Hát akkor aránylag boldog névnapot! Csak ne menjen a posztolás rovására :-)

hidratszint 2010.04.10. 12:47:24

Hát, aránylag köszönöm.
süti beállítások módosítása