A hétvégi programom

Címkék: natha jegfold

2010.04.10. 13:11

A hétvége folyamán túlgyógyszerezem magam, rátolok egy csomó teát citrommal. A terv az, hogy hétfőre aránylag meggyógyuljak.

Ma este Hopkinnson el akar vinni a NASA-ba, ami állítólag hasonló szerepet tölt be itt Reykjavíkban, mint az A38 Budapesten (azaz belépős és ezért nincs tele minden paraszttal). Azt még nem is említettem, hogy itt jégföldön a szórakozóhelyek füstmentesek (A38 is az btw). Állítólag van ahol csak papíron igaz a füstmentesség és valójában minden második paraszt befüstöl, de ahol eddig jártam ott valóban nem dohányzott senki. Még nem tudom, hogy lesz-e kedvem este buliba menni, de örülök annak, hogy ha lesz kedvem, akkor holnap reggel nem kell az udvar közepén elégetni a ruháimat a szaguk miatt.

Egyenlőre ennyit most, ha este történik valami elmítésre méltó, akkor beszámolok róla. Addig is tápláljátok bele a jutubba, hogy "reykjavik" meg hogy "NASA".


A bejegyzés trackback címe:

https://jegfold.blog.hu/api/trackback/id/tr351909514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Micimackó+én 2010.04.10. 13:38:48

Jobbulást, gyógyulást kívánok! Természetesen nagyon boldog névnapot is:-) :-) :D

Micimackó+én 2010.04.10. 13:42:25

Megnéztem a YT-n a Nasa-t,:-) jó bulizást estére:-)
süti beállítások módosítása