Pong

2010.05.28. 23:03

Rerererererere

Na akkor most elmondom, hogy mi vót. Kezdjük az elején. Valahol úgy maradt abba a blog, hogy elmelnt mindenki mehikóba, nálam a workaholic és gameholic hajlam átvette az uralmat, összefolytak a napok és kellett egy kis idő, hogy összekapjam magam ÉS közben halálra is dolgozzam magam.

Na lássuk. Miközben a többiek Mehikóban lubickoltak: 

 ...addig mi sem untakoztunk az irodában. Amellett, hogy dolgoztunk és irigykedve olvastuk a levlistán, hogy a mohítókat isszák reggeltől estig a kollégák pár időzónával odébb, azért nekünk is jutott egy kis céges pihi.

Először is elmentünk quadozni. Aki nem tudná, hogy mi az a quad: négykerekű terepmotor-féleség. A megbeszélésen, ahol számba vettük a lehetőségeket, jómagam a gokartra szavaztam, mert az kipróbált és jó dolog. A dologból kvadozás lett, amit azért nem bánok, mert hogy ezt is kipróbáltam. Ezt a programot úgy kell elképzelni, hogy elmentünk a helyre, beöltöztünk, picit hajtottuk a cuccot egy picit, aztán irány a terep. Na itt jégföldön nem kell sokáig hegyet keresni és attól sem kell nagyon félni, hogy az motorozók/kvadozók tönkrevágják az erdőt. Izlandi mondás: mit kell csinálni, ha eltévedsz az erdőben? Felállni.

A kvadozással kicsit úgy vagyok, mint a zsiráffal. Jó, jó, de azért otthonra nem kéne. Felmentünk a kvaddal ide, meg oda, meg pocsolyán át, meg minden, de annak a cuccnak olyan magasan van a súlypontja, hogy számomra az egész út arról szólt, hogy "baszki, most fogok feldőlni". Ennek okán nem is tudtam felhőtlenül élvezni az egészet. Volt kb 15 másodperc, amíg egy kereszteződésnél kimentünk a murvára és mivel előtte direkt lassítottam kicsit, tudtam neki csapatni, míg be nem értük a sor vánszorgó elejét. Szóval nem volt rossz, ezt is kipróbáltam, de maradok a gokartozásnál, az nehezebben borul.

 

Miután Kikavadoztuk magunkat, elmentünk megnézni azt a helyet, ahol csak pár lépés ojrópától ámerika. Többszörös meglepetés ért ezen a helyen. Először is egy kultúrált heylre érkeztünk. A WC-ben volt WC papír és kéztörlő, mert itt nem lopják haza még a vonatról is az emberek. Aztán bementünk egy terembe, ahol érintőképernyős monitorokon lehetett tájékozódni arról, hogy miért is csináltak nemzeti parkot jégföldön. Ungarisztánban ha nem baszta volna szét valami kultúrlény, akkor hazalopta volna valaki technikát pár nap alatt valaki. A második meglepetés az volt, hogy a hely, ahova érkeztünk szép. Itt Izlandon ha kimész a városból, rengeteg követ és sziklát találsz. Itt viszont volt fű, meg fa, de az igazi szenzáció a lemezek közti  rés. Ugye azt gondolom mindenki tudja, hogy az Atlanti Óceán közepén a tekotonikai lemezek távolodnak és ahol szétmennek, ott víz alatti vulkánok, meg iylesmik vannak. Atlanti hátság, vagy valami hasonló neve van.

Ha jól emlékszem, ez a hely, ahol voltunk, ez biztosított helyet az első jgföldi parlamentnek és nem utolsósorban magával ragadó hely. Csináltam pár fotót, de felelőtlen módon negy győződtem meg a fotoapparat megfelelő beállításáról, így a képek fele kritikán aluli horror lett, sajnos pont az érdekes fele. Amikor azt mondom, hogy horror, akkor tényleg borzalmasra gondolok.

A nap végén elmentünk vacsorázni egy igazán kiválónak tartott étterembe. Az itteni kajáról több postot is tudnék írni, akár itt és most. Ez az étterem ehető kaját szolgált fel, méghozzá nagyon elegánsan. Itt Izlandon egy dolgoghoz értenek nagyon, a kaja előtti előételhez, ami friss puha kenyér és valami cucc. A "cucc" többnyire fokhagymás vaj, meg még valami és azt nagyon szeretem, meg van a másik, amivel találkoztam, ami úgy néz ki , mint ha tojásos lecsó lenne; na ez is jó. Báránypörkölthöz hasonlatos ételt ettem, mert a homárt nem akartam vállalni úgy, hogy kopogtak a szemeim az éhségtől.

Vacsora közben ittunk egy kis bort és jól megmondtam a jeltelenítőknek, hogy szerintem miért szar a következő kiegészítő. Nem tetszett nekik.

 

Hát ennyit mostanra, már hetek óta félig meg volt írva ez a bejegyzés és elfelejtettem, hogy mit akartam a végére írni. Majd folytatom aktuális cuccokkal, most megint lesz időm írogatni a jövőben.

 


 


A bejegyzés trackback címe:

https://jegfold.blog.hu/api/trackback/id/tr1002039172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Micimackó+én 2010.06.10. 20:13:55

Végre egy klassz tudósítás, olyan jóféle Applys stílusban :-) :-) Már nagyon hiányoltuk :D

Mr. D 2010.06.10. 21:41:21

Nekem azért nem tetszik a következő kiegészítő, mert nem lehet benne elég jeget bányászni. Feltétlenül add át a vezérigazgatónak, mondd hogy én üzenem.

Statto 2010.06.13. 01:51:42

En csipem az EVE-t, de majd csak akkor fogok vele jatszani, ha a harc nem abbol fog allni hogy sok kicsi potty repked ide-oda mint a darazsak. Ha kicsit jobban belemenne az ember arcaba az u-hajo, meg a effektek, akkor megjobban tetszene a kovetkezo kiegeszito. :P

Ja es jo hogy irtal, mar azt hittem ehenhaltal ott a borzalmas etelek szigeten.

hidratszint 2010.06.13. 15:54:58

Szerintem at.eve-ic.net/8/

A régebbi meccsek fenn vannak jutubon, az éppen zajló meccsekről meg élő közveítés látható (hi-def).

Nézz meg pár meccset Stattó, azé nem csak pöttyök és bogyók mennek, meg aztán nem csak izomból megy a fight sem.

Hétvégén 15:00-tól van élő közvetítés, a jövő hét elég komoly lesz, rendes stúdió, meg minden és jó csapatokat láthatunk.

AnChoR 2010.07.12. 20:26:45

Apply... nagyon gyengén nyomod mostanság ezt a blogot :/

Kozeli Ismeros 2010.07.21. 17:56:44

Pong az ürességtől ez a blog. Bekerültél egy féreglyukba, koma?
süti beállítások módosítása