Ideertem

Címkék: utazas jegfold

2010.03.24. 22:11

Indul a mandula

Nos, azt hiszem en meg eletemben nem keltem olyan koran, mint hetfon. Elozo este ex-kedvesem segitsegevel osszepakoltuk a cuccokat, igy tulajdonkeppen csak annyi dolgom volt, hogy ideerjek epsegben. En attol tartottam, hogy az elozo nap Izlandon kitort vulkan fog problemat okozni, de amikor felhivtam kedves jo baratom, aki felajanlotta, hogy kivisz a repterre, akkor egy pillanatra sikerult megfeledkeznem a vulkanrol. Tortent ugyanis, hogy a telefonhivasommal sikerult felebresztenem. Szerencsere pillanatok alatt osszekapta magat es kiszaguldottunk Ferihegyre, ahol csak masodik nekifutasra talaltam meg a checkin-t.

Felszallas

A becsekkolasnal sikerul kifognom par idiota barmot magam elott, akik fejenkent negyed oran keresztul pakoltak a poggyaszukbol ki-be, hogy fel tudjak adni vegre valahara. Omlott rolam a verejtek, hogy itt fogom lekesni a gepet. Aztan csak sikerult nekik ez a roppant bonyolult feladat es eltakarodtak en pedig megmenekultem attol a szegyentol, hogy meg Budapestrol se jutok ki. A repulore felszallva arra lettem figyelmes, hogy 'Nahat, itt ez a sok tuzolto bacsi vajon mit csinal'. Nem tudom, hogy a kerozin folyt-e ki, vagy 'csak' gyanus csomagot talaltak, oszinten szolva a becsekkolashoz kepest kifejezetten szorakoztatonak tunt a helyzet, mert legalabb a gepen ultem es keszulodtunk a felszallashoz.

Repules1

Utaztam mar repulon, de azt hiszem, nagyon sokat kellene repulnom ahhoz, hogy ne csaljon mosolyt az arcomra, ahogy a G-erok valtoznak, vagy az adrenalin ne aradjon szet bennem egy komolyabb legorvenynel. Nem volt rossz a repules Gatwick fele, bar kellemesebb lett volna, ha a lanyka, aki koszones nelkul huppant le mellem, nem alszik el tatott szajjal kb 10 perc repules utan. Rendes jarat reven kaptunk szendvicset es uditot is, jomagam csak ott hibaztam, hogy sonkas szendvicset kertem. Soha nem fogom megerteni, hogy miert kell savanyu uborkat rakni minden szendvicsbe. Nem birom megerteni, hogy mi jar annak a fejeben, aki nyers uborka helyett azt a savanyut rakatja bele minden egyes jonak tuno szendvicsbe. Persze, biztos szereti es nem gondol bele, hogy hiaba szedi ki az ember a savanyu uborkat, a leve ott marad es tonkreteszi a szendvicset. Legkozelebb sajtos szendvicset fogok kerni, hatha a sajtos szendvics dizajnere el tudott tekinteni attol, hogy ha o szereti a tormat, akkor biztosan a tobbiek is igy vannak vele. Ezeken morfondiroztam, mikozben fenykepeztem parat, majd a landolashoz keszulodven a mellettem ulo lanyka becsukta a szajat es landoltunk.

Gatwick

Aki mar jart itt, az el tudja kepzelni, hogy ha Ferihegynel majdnem elbasztam a becsekkolast, akkor ez mekkora show volt. Tudniillik ez a repter ket reszbol all, eszaki es deli terminalbol, de ne rohanjunk ennyire elore; eloszor meg hozza kellett jutnom a csomagomhoz, mert rendes jaratrol nem dobjak at a csomagot fapadosra. Mikozben vartam a csomagomat, az jart az eszemben, hogy kene mar egyszer egy ilyen tenyfeltaro riportot csinalni ezekrol a repteri poggyaszszallitokrol. Ferihegyen azt tapasztaltam, hogy mielott felszalltunk, par csomagot kivettek a gepbol, gondolom tulsuly miatt, vagy valami. Gatwicken azt lattam, hogy a paraszt, amelyik kiapkolt, szinte csak meg nem taposta a poggyaszokat. Ket dolog miatt aggodtam tehat: eljott-e a poggyaszom Budapestrol, vagy azon par szerencses csoka koze tartozom, akiknek majd utankuldik a cuccot. Masreszt meg aggodhattam, hogy az angol paraszt nem torte-e romma a borondot. Kezdtem ismet leizzadni, de aztan egyszercsak felbukkant a csomagom es nem volt kutya baja sem. Masnak nem volt ilyen szerencseje, lattam eltort kereku es kinyilt poggyaszt is.

Sebaj, csomag megvan, mar csak be kell csekkolni. Nezem a papiromat, amin rajta van a jarat szama, meg hogy mikor indul, csak az nincs, hogy honnan a turobol. Termeszetesen a masik terminalbol indult a gep, ugyhogy repteri busszal at is mentem a masik terminalhoz. Lohalalaban kerestem, hogy hova alljak sorba. Latvan, hogy nem egy helyen ugy kb otvenen alltak sorba, szinte biztos voltam abban, hogy itt fog hagyni a gep. Omlott rolam a verejtek, de aztam nagy nehezen sikerult megtalalni a csekint es tok siman becsekkoltam. Kiderult azonban, hogy egy bo orat kesik a gep indulasa. Nem olyan apro az a varo, de joparszor sikerult korbejarnom, mire nagy nehezen elerkezett az ido, hogy megtudhassam, melyik gate-nel fogunk felszallni. Amikor odaertem, mar bantam, hogy siettem, mert ismet csak varhattam.

Ismet a levegoben

Az amugy takaros fapados gep szepsegei koze tartozik az, hogy ehetsz ugyan kajat, de ki kell fiztened. Ezen a repulon lehetett karton cigit, ekszert es csokit is venni. Viszonylag sima utunk volt, leszamitva egy kis legorvenyt felszallaskor. Mivel egy osztalynyi kamasz is volt a gepen, a kis csitrik sikornyaltak egy picit, aztan amikor lattak, hogy megsem halnak meg, akkor meg kacarasztak. Egesz aranyosak voltak, amikor eppen el tudtak ulni a seggukon es nem billegtettek a szekuket. Ez a szek kerdes azert fontos dolog szamomra, mert ha leulok egy atlagos repulon es a popomat teljesen az ules vegebe helyezem, akkor a terdem pont hozzanyomodik az elottem levo uleshez. Szamomra termeszetes, hogy a repules oromei koze tartozik ket lila folt a terdnel.

Landolas

Mikor elkezdtek halkulni a motorok es a kapitany bemondott valamit erthetetlenul, akkor tudtam, hogy nemsokara landolunk. Ekkor jutott eszembe ismet a vulkan. Egeszen addig, mig ide nem ertunk, ugy gondoltam, hogy azon tul, hogy felhok felett mindig kek az eg, minden felho feher felulrol. Nos, ha vulkani hamuval keveredik, akkor inkabb olyan szurkes. Landolas sima ugy volt, csak egy par masodperc erejeig gondoltam ugy, hogy a kovetkezo legikatasztrofas filmben majd megnezhetitek, hogy milyen esemenyek lancolata vezetett a vegzetes katasztrofahoz, de aztan az oldaliranyu billeges abbamaradt es konstataltam, hat innentol vegig kell mar csinalni. 

Innen folytatom holnap este eszmeletlen erdekes dolgokkal.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://jegfold.blog.hu/api/trackback/id/tr901866447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Statto 2010.03.25. 09:10:35

Zsenialis! :)
Imadom az Apply fele fogalmazasokat.

Kozeli Ismeros 2010.03.25. 09:39:26

Æpplý ís a tøpp nœtch pílœt

Nightstalker 2010.03.25. 10:36:47

A tuzoltokhoz a repulogep korul: en penteken Madridban interaktivva tettem a felszallast, szoltam a stewardesnek, hogy szoljon a pilotanak, hogy szoljon a munkasoknak, hogy egy kormvago ollo hever a betonon, kba abbana savban, amire ratoljak majd a gepet. Az uzenet vegfutott a lancon, igy nem robbant fel a futomu vegul.

Qnosi 2010.03.25. 11:23:41

a mi Zsoltink for prezident ! :P

Jo volt olvasni, kosz :D

AnChoR 2010.03.25. 18:01:52

nah, a savanyú ubit én sem szeretem szendvicsben. mcdonalds-ék sajna ragaszkodnak hozzá. a tátott szájú alvó lányt is lefotóztad?

hidratszint 2010.03.25. 20:37:16

Szia Zsolti! Aki világjáró lett, és ráadásul még jókat is ír:-) :-)
Várom az eszméletlen izgalmas beszámoló folytatását.
No meg a képeket is!!

hidratszint 2010.03.26. 12:36:26

Nem, csak anyu megorokolte a szamitogepem es nem valtott usert.

Qnosi 2010.03.26. 15:39:07

Nem is tudtam, hogy a hideg artalmas mellekhatasa, hogy skizofrenna tesz.. :)

Ez mar a vegso stadium, tagadja is ! :)

-waiting for update-

:D

Micimackó+én 2010.03.28. 16:38:18

Usert váltottam, és már nem leszel skizo, Zsolti :-) :-) Szerencséd, hogy jó minőségű bőrönddel utaztál, és nem hullott atomjaira széjjel :D, ami nem lett volna vicces akkor abban az adott pillanatban.
süti beállítások módosítása