Hmm

Címkék: lol husvet jegfold

2010.04.05. 11:49

Reggel kicsit gyanus volt belele jovet, hogy keves az ember az utcan. Gondoltam is, hogy csinalok egy kepet, hogy megmutathassam, hogy "na, nyolckor itt meg mindenki alszik", de hideg is volt, meg szel is volt, nem volt kedvem kivenni a kezem a zsebembol. Jottem mar munkaba nem is egyszer fel kilencre, de valahogy mindig tobb emberrel talalkoztam eddig, mint ma.

Sejtettem en valahol, hogy a hetfo is unnepnap, ha mar a csutortok es a pentek is az volt, mentsegemre legyen szolva, felre lettem vezetve. Legjobb emlekezetem szerint ugyanis szerdan mintha valami olyasmivel bucsuzott volna el a mentorom, hogy "akkor viszlat hetfon". Meglehet, hogy valojaban keddre gondolt es csak veletlenul mondott hetfot, vagy  nemsokara ketten leszunk mar az irodaban. Az is lehet, hogy felrehallottam valamit (megesik).

Sebaj, addig is meg tudom osztani veletek, hogy a mai nap folyaman megerkezik otthonrol a billentyuzetem es nem kell tovabb szenvednem az angol kiosztassal. Ennek oromere epikus poszt varhato estere (az ejjeli baglyoknak, mert ugye ha este tizre fejezem be, akkor az nalatok mar ejfel), ekezetekkel, meg minden. Kiveve ha este inkabb beverunk par korso sort Hopkinssonnal.

Addig is, amig nem jelentkezem, hallgassatok Chip-Chip Chocas-t es nem utolso sorban "Gleðilega páska" mindenkinek!


A bejegyzés trackback címe:

https://jegfold.blog.hu/api/trackback/id/tr771895853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

letaijani 2010.04.05. 16:53:56

Epic fail... ;)

Legalább jó sokat gyalogoltál reggel? :)

mrgarris0n 2010.04.05. 22:42:09

Készül az epikus fejléc az epikus poszthoz :)

hidratszint 2010.04.05. 23:24:49

A, nem sokat, a napi szokasos 20-30 perc seta volt csak. A menetido a szeltol is fugg.

mrgarris0n 2010.04.07. 00:42:29

Ta-da! Jöhet a "ezt ide, amazt oda, legyen inkább Foxi Maxi" jellegű észrevételek áradata :)

hidratszint 2010.04.07. 00:44:19

Már írom a levelet. Muhaha. :D
süti beállítások módosítása