Ideertem 2

Címkék: utazas izland

2010.03.26. 21:09

Kiszallas

Miutan sikerult atverekednem magam a kamaszokon, egy kis idobe telt, mig sikerult hozzajutnom a borondomhoz, ami ismet egy darabban maradt. Mivel ugy ertesultem, hogy Jegfoldon nem olcso a pia es csak kovetni kell a tomeget a duty free shopig, ha az ember olcson akar szeszelni, magam is kovettem a tomeget es vegul a maximalis hat liter mennyisegu sorrel megrakodva folytattam az utam a kijaratig. A repter kijaratanal Tusko Hopkinsson baratom vart a soforrel. A hotelnel (a szoba teraszarol keszitettem, nem a legjobb kep) kicuccoltunk, majd pedig egy nagy melegszendvics mentett meg az ehhalaltol. Hopkinsson baratommal ezek utan a CCP HQ fele vettuk az iranyt.

De nekem azt mondtak, hogy itt hideg lesz

Meg kell, hogy mondjam, hogy sokkal durvabbra szamitottam, pedig tudtam, hogy mar egy ideje pluszban van itt a homerseklet. Csak az osszehasonlitas vegett: ez anglia, ez meg jegfold. Az ido felhos volt, nem volt tul meleg, de ha -40 fok lett volna, lehet azt sem veszem eszre, annyira el voltam foglalva azzal, hogy oromkodjek. Nem tudom, hogy mikor voltam oszinten felszabadult elotte, de honapokkal, vagy talan evekkel azelott erezhettem magam utoljara olyan jol, mint utban az iroda fele. Csupa izgalom, pezsges es elegtetel.

Ezt mar csak elrontani lehet

Az iroda remek. Jok a pogramok, csak tul sok a... ooo itt mindenki jo fej. Van reggeli, ebed es vacsora, ez utobbi kedden es csutortokon meleg kaja. Nem volt szopodas source control es egyeb dolgokkal, egyedul az volt picit gaz, hogy szerda este kaptam meg csak a workstationom. A gep amit kaptam, valami izom brutal 64 bites 4 magos ize. valami huszonot colos monitorom van, meg egy 22es melle, hogy tudjak ket monitorral dolgozni. Szoval nem panaszkodom, a felszereles eddig hibatlan ahhoz kepest, hogy csak hetfon jottem. Mindenki turelmes, ha eppen arra kenyszerulok, hogy makogjak valamit angolul es ha visszakerdezek, akkor szivesen elismetlik. Az, hogy itt vagyunk izlandon, durvan ranyomja a belyeget a hangulatra, meg ram is. Miota itt vagyok, egyszer nem voltam merges/feszult/ingerult. Ez Izland.

Vegul

Jelenleg egy vicces nevu utcaban lakom, van kb 6 bugreportom, es jovo hettel koltozom ki vendegszallorol egy berelt lakasba. Ugyancsak jovo heten fogom az elso taskokat kapni, a kovetkezo sprint indulasakor mar scrum csapatba is raknak. Meglatjuk, hogyan fogok teljesiteni egy olyan kornyezetben, amivel meg csak most ismerkedem. Nem mondhatok reszleteket, de azt elmondhatom, hogy honapokig fogom tanulni, hogy mit hogyan merre talalok es a 6-7 belsos szerver kozul melyik mire valo, es hova kell klikkolni ahhoz, hogy a megfelelo helyen tortenjenek meg a megfelelo dolgok.

Egy kis ajandek a Doktor urnak es mindenkinek, aki szereti, ez egy bolt kirakata, lesz meg ilyen kep. Holnap meg nem tudom mit csinalok, de az tuti, hogy vasarnap vulkan tura. Ha nem forraz le a lava, akkor majd elmondom, hogy milyen volt, de tbfh valami olyasmire szamitok, mint amit a kepeken is lathattunk. Elmeletben ma este meg bevezetnek a jegfoldi ejszakai eletbe. Meglatjuk milyen lesz. Azt el tudom mondani mar most, hogy a sor nem rossz, vannak nagyon csinos lanyok es mindenhol lehet kartyaval fizetni, meg a taxiban is.

Be vagyok meg tarazva, hogy mirol fogok irni a kovetkezokben, de lehet kivansagmusor is, irajtok meg nyugodtan, hogy mirol akartok hallani.


A bejegyzés trackback címe:

https://jegfold.blog.hu/api/trackback/id/tr641871613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panyika · http://www.magyaritasok.hu/ 2010.03.26. 22:17:15

Baldur's Gate - nekem ez ugrott be elsőre:)

Micimackó+én 2010.03.28. 16:34:24

Milyen volt a jégföldi éjszakai élet?
Köszi a képeket!
süti beállítások módosítása